תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

משה סגל, IConduct: "ארגונים יכולים היום לפרוץ מגבלות ולממש תהליכים עסקיים בצורה מהירה ויעילה"

"במציאות הקיימת שבה לכל ארגון יש מספר הולך וגדל של מערכות מידע ארגוניות, חלקן מערכות ליבה וחלקן מערכות מתמחות - מערכת אינטגרציה מבית IConduct היא הפתרון שמאפשר היום לארגונים לפרוץ את המגבלות בין המערכות, גם במודל היברידי, ולממש תהליכים עסקיים בצורה מהירה ויעילה"

21/09/2015 14:47
משה סגל, מנכ"ל IConduct

"עולם מערכות המידע משתנה. הציפייה של כולם היום היא לממש תהליכים עסקיים בצורה מהירה ויעילה. מנגד, בעולם המודרני מערכות המידע התנפצו לחלקים רבים – חלקן מערכות מתמחות וחלקן מערכות ליבה. בנוסף, מתווסף מימד ההיברידיות כאשר בדרך כלל מערכות הליבה הינן חלק מהענן הפרטי בעוד מערכות מתמחות רבות במודל ענן משולבות בארגון". כך מסביר מציין משה סגל, מנכ"ל IConduct – פלטפורמת האינטגרציה בענן (IPAAS – Integration Platform as a Service).

עוד מציין סגל כי "הקונפליקט בין הצורך לממש הכל מהר ומיד, לבין הבעיה הטכנולוגית הנובעת ממודל היברידי וריבוי מערכות, מייצר אתגר חדש למימוש התהליכים העסקיים בארגון. העולם העסקי לא סובלני לפרויקטים ארוכים התלויים באנשי פיתוח. ולכן, נדרשים כלים חדשים שיאפשרו תהליכים חוצי מערכות בצורה פשוטה ובזמן תגובה מיידי – כלים יישומיים ולא כלי פיתוח".

IConduct הציגה בכנס ISUG את הפלטפורמה המתקדמת שלהם. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

היתרונות בפלטפורמת ה-IConduct מאפשרים לארגוני סאפ (SAP) למיניו להרחיב את התהליכים העסקיים שלהם כמעט ללא מאמץ ולכלול תהליכים חוצי מערכות בעלי ערך גבוה לארגון. לקוחות הפלטפורמה נהנים מיישום פשוט ומהיר, תוך שמירה על מסגרת תקציבית רזה. בזכות יכולות המערכת, ניתן לחבר את מערכות הליבה הארגוניות לכל ישות – בין אם מדובר על מערכת מידע מתמחה אחרת, בין אם מדובר על בסיסי נתונים ובין אם מדובר בכל סוגי הקבצים והתיקיות. דוגמה לתהליך כזה הוצגה בביתן החברה בכנס – תהליך קבלת תמחור הצעת מחיר ללקוח במערכת CRM, כאשר כל נתוני הלקוח והמחירונים נלקחים בזמן אמת ממערכת הסאפ.

אמיר משולם, מנכ"ל משותף ו-CTO החברה: "IConduct מאפשר לארגונים לבצע את כל צורכי האינטגרציה הארגונית שלהם באמצעות כלי אחד, חכם, מאובטח, מבוסס טכנולוגיות ענן מתקדמות. החיבור לכל מערכת קצה, כולל כמובן סאפ, אינו מצריך שום ידע טכני. באמצעות חיבור דינאמי ל-Metadata Services של מערכות הקצה אנו משקפים למשתמש את תמונת הראי של המערכת ומה שנשאר למשתמש זה להגדיר את הישויות, המיפויים, הלוגיקות והוולידציות באמצעות ממשק משתמש מבוסס Web פשוט קל ונוח.

אם נוסיף לזה את טכנולוגיית ה-In-Memory המתקדמת פרי פיתוח של המהנדסים שלנו, אנו מקבלים מערכת שמצד אחד מאוד פשוטה ונוחה לשימוש, ומצד שני מאפשרת יישום תהליכים מורכבים בביצועים ואבטחת מידע ללא פשרות".

IConduct יודעת להתחבר למערכות: SAP R/3, SBO, Priority ERP, Oracle Application, NetSuite, Dynamics, Salesforce, TFS, Jira SharePoint, Active Directory, Agile PLM ועוד המון מערכות נוספות כולל כל סוג של מסד נתונים: רלציוני, היררכי או Big Data.

לסיכום אמר סגל כי "IConduct מביאה ללקוחותיה בשורה חדשה: תהליך אינטגרציה פשוט, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם המחשוב ללא צורך בפרויקטים ארוכים, תלות בפיתוח וסיכון אלא רק יישום מהיר ומענה לריבוי המערכות והעולם ההיברידי. כל זה במודל עסקי לבחירת הלקוח – מודל ענן (IPAAS) או מודל On-Prem".

אירועים קרובים