עולים וטכנאים

קדימה מדע מבית World ORT

יוזמה מעניינת שדיילי ציפי גילתה אודותיה באחרונה היא קורס טכנאי סלולר וטאבלטים ליוצאי אתיופיה, שהמחזור הראשון שלו הסתיים לא מכבר. הקורס התקיים במכללת אינטלקט אקדמון בעפולה, בתרומה מלאה של ארגון World ORT העולמי, באמצעות שלוחתו בישראל, קדימה מדע – עמותה שפועלת לקידום החינוך הטכנולוגי בפריפריה. עיריית עפולה השתתפה אף היא בפרויקט.

מספר המשתתפים במחזור הראשון עמד על 22 מתוך 50 פונים, שהגיעו מיישובים שונים באזורי העמק והגליל התחתון, בהם נצרת עלית, בית שאן וכמובן עפולה עצמה. הוא נמשך ארבעה חודשים וחצי וכלל לימוד תיאורטי ומעשי כאחד.

מהמכללה נמסר כי לאחר שסיימו את הקורס, יכולים הבוגרים לתקן כל תקלה במכשירי הסלולר, כולל iPhone 6 ו-Galaxy S6. לצורך הקורס הוקמה מעבדה מיוחדת, שצוידה בציוד אלקטרוני מתקדם הכולל, בין היתר, רובוט חדיש, ציוד בדיקה וציוד הלחמה.

אבי גנון, מנכ"ל World ORT קדימה מדע, שהעניק את תעודות הגמר, אמר כי "מרגש לראות קבוצה של אנשים נחושים שלוקחים את ההזדמנות בשתי ידיים וצועדים לקראת עצמאות כלכלית".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

עומדים: משתתפי המחזור הראשון של הקורס. יושבים: במרכז - אבי גנון, מנכ"ל World ORT קדימה מדע; משמאלו - שמעון סוויסה, מנהל מכללת אינטלקט אקדמון; ומימינו של גנון - נועם אשטו, מנהל מדור עולי אתיופיה בעיריית עפולה

עומדים: משתתפי המחזור הראשון של הקורס. יושבים: במרכז – אבי גנון, מנכ"ל World ORT קדימה מדע; משמאלו – שמעון סוויסה, מנהל מכללת אינטלקט אקדמון; ומימינו של גנון – נועם אשטו, מנהל מדור עולי אתיופיה בעיריית עפולה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים