סמסונג חוגגת עם ילדי מרכז שניידר

החברה, המאמצת את ילדי המרכז לרפואת ילדים, קיימה הפנינג חגיגי בסימן מדע לילדי בית החולים ● העובדים ובראשם מנכ"ל החברה, התגייסו ולקחו חלק בהפעלת המתחמים והאטרקציות השונות

ילדי שניידר מתנסים במשקפי המציאות המדומה Gear VR של סמסונג. צילום: יואב גרטנר

סמסונג (Samsung) ישראל, המאמצת את ילדי מרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה, קיימה בסוף השבוע אירוע מיוחד של הפעלות, מופעים והנאה עבור ילדי בית החולים והצוות הרפואי, תחת הכותרת "פסטיבל שניידר דע-מדע". באירוע השתתפו מאות ילדים המטופלים בבית החולים וכן עשרות מתנדבים מסמסונג ישראל, ובראשם מנכ"ל החברה, קריין קו.

האירוע כלל קבלת פנים חגיגית על ידי דמויות מעולמות המדע והדימיון, בהן מדענים, גיבורי-על, פיות וקוסמים, סדנאות רובוטיקה, אלקטרוניקה ויצירה, פינות ג'ימבורי, לגו, אפקטים מיוחדים, עמדות הדמיה מדעיות בהן בוצעו ניסויים מדעיים לעיני הילדים, ואף עמדות מציאות מדומה באמצעות ה-Gear VR.

בנוסף, נהנו הילדים ומשפחותיהם ממופע "מדעברה קדברה" של המדען המבולבל ד"ר מולקולה, מיצג בועות של ד"ר באבל, מופע מיוחד של נבחרת הטאיקוונדו האולימפית הישראלית על רחבת הדשא, ומופע מרכזי של תיאטרון אספלט המשלב פעלולי אקרובטיקה וכלי נגינה.

הכיבוד, ברוח בריאות ומדע, כלל הרבה מאוד ויטמינים. הילדים נהנו משלל פירות העונה, שייקים מרעננים ומגוון של הפתעות.

מנכ"ל סמסונג ישראל, קריין קו, ומנהל מרכז שניידר, פרופ' יוסף פרס, ליד קיר הגרפיטי הענק שהוכן עבור הילדים תחת הכיתוב "הוכח מדעית – משאלות מתגשמות". צילום: יואב גרטנר

מנכ"ל סמסונג ישראל, קריין קו, ומנהל מרכז שניידר, פרופ' יוסף פרס, ליד קיר הגרפיטי הענק שהוכן עבור הילדים תחת הכיתוב "הוכח מדעית – משאלות מתגשמות". צילום: יואב גרטנר

אנה ליפניק-לוי, סמסונג ישראל: "פסטיבל שניידר, ההפנינג החגיגי שאנו מקיימים עבור הילדים המטופלים בבית החולים והצוותים המלווים אותם, הפך כבר למסורת, בהמשך לאימוץ בית החולים על ידי החברה בשנה שעברה. השנה, בחרנו לשים דגש על עולמות המדע, ולייצר חוויה של סקרנות, יצירה והגשמת משאלות, המאפיינת את העולמות של סמסונג ומתחברת באופן טבעי לעולמם של ילדים. ההירתמות של כל עובדי החברה לצד הצוות המדהים של שניידר לטובת האירוע, מרגשת והופכת את החגיגה לאישית ומעצימה עוד יותר עבור כולנו".

סמסונג ישראל מקיימת את פסטיבל שניידר זו השנה השנייה, בהשקת "ספריית החלומות של שניידר", מתחם לימודי מתקדם וטכנולוגי במערך ההמטו-אונקולוגי במרכז שניידר. המתחם, הכולל לוח חכם המעביר שיעורים בזמן אמת היישר ממתחם הלימוד שבמחלקה אל הטאבלטים של ילדים המאושפזים במחלקה, מאפשר לילדים להמשיך וליהנות משגרה של למידה וחוויה דיגיטלית גם במהלך האשפוז, ככל הילדים בני גילם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים