יגיל חדרי, נס: "יש לשנות מורכבות ה-IT, להפחית כמות הנתונים ולרכזם במקום אחד"

חדרי הסביר כי ארגונים ניצבים היום בצומת דרכים ובודקים איך להעביר לסביבות חדשות את ה-IT הארגוני הנדרש להסתגל למצב החדש

יגיל חדרי, מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות, חטיבת הסאפ, נס. צילום: קובי קנטור

"בשנתיים האחרונות נוצרו 90% מהנתונים בעולם. עד 2020 יהיו 212 מיליארד רכיבים ממוכשרים ומקושרים. ה-IT הארגוני נדרש להסתגל למצב החדש: על המנמ"ר לשנות את המורכבות של ה-IT, להפחית את כמות הנתונים ולרכזם במקום אחד". כך אמר יגיל חדרי, מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות, חטיבת הסאפ (SAP), נס.

חדרי דיבר ב-ISUG 2015, הכנס הארצי של משתמשי סאפ בישראל. זו השנה ה-14 שהכנס נערך. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים בשבוע שעבר במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות ושותפים עסקיים, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

"ארגונים ניצבים כיום בצומת דרכים ובודקים איך להעביר את ה-IT לסביבות חדשות", אמר חדרי. "נס לקחה את פתרונות סאפ והתאימה אותם לשוק הישראלי. המטרה שלנו היא להעביר את הלקוחות הארגוניים לשלב הבא במערכות המתקדמות של סאפ. הדרך החדשה מובילה ל-SAP S/4HANA".

"פיתחנו חבילות תוכן המותאמות לשוק ישראלי, עם יכולת להוסיף מודולים", אמר חדרי. "פיתחנו תהליכים המותאמים לשוק המקומי. יש לנו יכולות להעביר את ה-IT לסביבת HANA בצורה פשוטה". לדבריו, "נס הקימה מעבדה מבוססת טכנולוגיית SAP HANA. המעבדה כוללת את כל הפתרונות החדשניים של סאפ, לרבות הקמת מערכת Best Practice, שמותאמת לעבודה בשוק הישראלי, הדמיה של עבודה בתצורת מחשוב ענן, שימוש בממשק המשתמש החדש ואינטגרציה מלאה למובייל".

הוא סיכם באומרו כי "לארגונים קטנים ובינוניים אנו מספקים פתרון של לשכת שירות, המעניק תמיכה ותחזוקה של הפלטפורמה שלהם, במודל IT כשירות".

ז'יל סבאג, מומחה מוסמך SAP HANA, חטיבת הסאפ ב-נס. צילום: קובי קנטור

ז'יל סבאג, מומחה מוסמך SAP HANA, חטיבת הסאפ ב-נס. צילום: קובי קנטור

ז'יל סבאג, מומחה מוסמך SAP HANA, חטיבת הסאפ ב-נס, תיאר בפני המשתתפים מהי הדרך הקלה והנכונה להגר לפלטפורמה החדשה של סאפ. לדבריו, "יש שלוש דרכים לעשות זאת: האחת, התקנה חדשה; השניה, לבצע הגירה של כלל המערכת, ואילו השלישית היא 'העתק, שדרג והגר'". על פי סבאג, "סאפ מספקת כלי, DMO (ר"ת Database Migration Option), המסייע להגירה לפלטפורמה החדשה. הכלי משלב את כל הצעדים הנדרשים לעשות – ועושה זאת במקום אנשי ה-IT, ובכך הוא מסייע להפוך את ההגירה לקלה וחלקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים