יוסי שגב וגיל מיגדן, מנכ"לי Log-On: "אנו צופים גידול בהיקף הפעילות ב-תשע"ו"

אווירה חגיגית, הופעה מלהיבה של דני סנדרסון ואוכל טוב - כל אלה היו בערב סיום השנה של Log-On ● שגב ומיגדן, שדיברו באירוע, ציינו כי "החברה ממשיכה להתרחב בתחום ניהול הפרויקטים, בתחום הייעוץ ובעבודה מול ענף ההיי-טק"

מימין: יוסי שגב וגיל מיגדן, המנכ"לים המשותפים של Log-On, בברכת החג המסורתית. צילום: רון בורקין

סיום של שנה אחת ותחילתה של אחרת הם סיבה מצוינת לחגיגות. לציין בסיפוק, ולהדגיש, את ההישגים שהושגו בשנה החולפת ולקראת אלה שיבואו עלינו לטובה בשנה הנכנסת. ואם זה בא עם ארוחה דשנה, כוס משקה ביד והופעה מהנה – מה טוב.

זה בדיוק מה שהיה בערב סיכום השנה שערכה באחרונה חברת Log-On לעובדים, לשותפים וללקוחות בהיכל התרבות של חבל מודיעין, שנחנך באחרונה בקריית שדה התעופה. מאות מהם מילאו את ההיכל החדש והיפהפה לערב שכולו ברכות, מוזיקה וחגיגיות.

האורחים נהנים מארוחת הערב ומהאווירה הלא פורמלית. צילום: רון בורקין

האורחים נהנים מארוחת הערב ומהאווירה הלא פורמלית. צילום: רון בורקין

המיקום הלא פורמלי והאווירה הנינוחה אפשרו חיבור טוב מאוד בין המנהלים לעובדים ובינם לבין הלקוחות. לצד היין והעוגות, הבשר והירקות, הם דיברו שם אמנם לא רק על דברים שקשורים לעבודה – אבל גם.

כשרוני, גוליית, ברוך והמגפיים התכנסו ביחד

לאחר מכן נכנסו כולם לאולם והאזינו ללהיטים הגדולים של דני סנדרסון, על שלל הלהקות הבולטות במוזיקה הישראלית שהוא היה חבר בהן – דודה, גזוז וכמובן כוורת. רוני, גוליית, ברוך והמגפיים שלו… – מי לא היה שם. כולם זמזמו, המהמו ובעיקר שרו בקול גדול.

דני סנדרסון ולהקתו מקפיצים את הקהל. צילום: רון בורקין

דני סנדרסון ולהקתו מקפיצים את הקהל. צילום: רון בורקין

עוד לפני ההופעה עלו לבמה יוסי שגב וגיל מיגדן, המנכ"לים המשותפים של Log-On. הם הודו לעובדים, לשותפים וללקוחות על שנה עסקית טובה, שהתבטאה בהמשך ההתרחבות של החברה במגוון הפעילויות שלה – בתחום ניהול הפרויקטים, בתחום הייעוץ ובעבודה מול ענף ההיי-טק. "אנחנו צופים כי ההתרחבות הזו תימשך גם ב-תשע"ו", אמרו השניים.

שגב ומיגדן ציינו כי הגידול בהיקף הפעילות נבע בין היתר מהרחבת בסיס הלקוחות של החברה ותחילת פעילות מידית עם קבוצה משמעותית של לקוחות חדשים במגוון מגזרים.

בהמשך הם הרחיבו מעט יותר – עד כמה שאפשר באירוע חברתי – על הפעילות בכל אחד מתחומי העיסוק של החברה: "תחום הפרויקטים ממשיך להתרחב – אלה שמבוצעים במשרדי Log-On ואלה שמבוצעים אצל הלקוחות".

"בתחום הייעוץ, הכולל את מערך הגיוס והמכירות, אנחנו ממשיכים לשפר את הבנת צרכי הלקוחות ואת יכולות האיתור והגיוס של אנשי תוכנה נוספים", אמרו. "רשת הגיוס שנפרסה, הכוללת רכיב אינטרנטי חזק ומתקדם לצד מבצעי חבר מביא חבר, שממשיכים להיות חלק משמעותי בתמונת הגיוסים שלנו, תורמת רבות לאיכות המענה לצרכי לקוחותינו".

"כמו כן, השנה הרחבנו משמעותית את הפעילות שלנו מול מגזר ההיי-טק ובשנה הבאה תימשך מגמה זו", צפו שגב ומיגדן.

הם הוסיפו כי "במהלך תשע"ה הפעלנו פרויקטי גיוס מיוחדים והעמדנו קבוצות איכותיות של אנשי תוכנה בתוך פרק זמן קצוב".

הנהלת Log-On. מימין: גיל מיגדן, מיקי פרוידנברגר, שי גבע, אבי לאון, יוסי שגב, דני זיתוני ותומר ויקינסקי. צילום: רון בורקין

הנהלת Log-On. מימין: גיל מיגדן, מיקי פרוידנברגר, שי גבע, אבי לאון, יוסי שגב, דני זיתוני ותומר ויקינסקי. צילום: רון בורקין

שגב ומיגדן ציינו בדבריהם את פעילותה של ברק תוכנה ליהלומים מקבוצת Log-On. הם אמרו כי "החברה ממשיכה להבריק בפתרונותיה למגזר עסקי זה. באופן עקבי, היא מגדילה את נתח השוק שלה ומשפרת את הקף הפתרון ואיכותו. באחרונה הרחיבה ברק תוכנה את כמות המשתמשים ברכיב התכשיטים שלה והוספנו ממשק להעלאת יהלומים ותכשיטים ל-eBay".

פתרונות Log-On

בהמשך סיפרו השניים כי "אנחנו עמלים בימים אלה על הרחבת סל הפתרונות והמוצרים ש-Log-On תוכל להציע ללקוחותיה. כמו כן, ההטמעה של המהדורה החדשה של DPT 3.3 מתקדמת אצל רבים מלקוחותינו. היא מאפשרת שימוש במרחבי כתובות של 64 ביט ומכילה שדרוגים לרוב רכיבי המוצר. המוצר מלווה את Log-On מ-1983, על כל מהדורותיו ושכלוליו".

"גרסה מתקדמת וחדשה של QuickSelect for DB2 נמצאת בשימוש אצל מספר לקוחות חדשים בארץ ובאירופה", הוסיפו. "המוצר משיג שיפור ביצועים לאפליקציות DB2 בסביבות אונליין ואצווה".

מימין: יוסי שגב, מנכ"ל משותף ב-Log-On; צביקה גולדפייז, מנהל מערך קליטת עסקאות אשראי בישראכרט; ומיקי פרוידנברגר, מנהל שירותי תוכנה ב-Log-On. צילום: רון בורקין

מימין: יוסי שגב, מנכ"ל משותף ב-Log-On; צביקה גולדפייז, מנהל מערך קליטת עסקאות אשראי בישראכרט; ומיקי פרוידנברגר, מנהל שירותי תוכנה ב-Log-On. צילום: רון בורקין

לדברי שגב ומיגדן, "נושא חדש שמומש השנה, שנולד משיתוף הפעולה הפורה שלנו עם לקוחות  ותיקים שלנו, הוא קורס מפעילים לעולם המיינפריים. הקורס מועבר בימים אלה בהצלחה רבה". הם הוסיפו כי "התלמידים אותרו ומוינו על ידי Log-On עבור לקוחותיה. Log-On עסקה בבניית תוכנית הלימודים, איתור המדריכים ומימוש תוכנית הקורס".

הם ציינו שני סטארט-אפים שהחברה מלווה מקרוב: "מינרווה, שביצעה השנה גיוס הון מוצלח ופיתחה מהדורה חדשה למוצר המונע מתקפות על תחנות עבודה בצורה מקורית ויעילה במיוחד; ו-Ceedo, שהשלימה פיתוח מוצר לייעול ושכלול הטמעות של מערכות VDI בארגונים גדולים".

לסיום אמרו שגב ומיגדן כי "כל זה לא היה מתאפשר בלי ההנהלה, השותפים, הלקוחות וכמובן העובדים שלנו – במכירות, גיוס, תחזוקה, כספים, משרד, רכב, מחשוב, פיתוח וניהול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים