נחשפו פרטים על ה-Nexus 6 תוצרת וואווי

שני המכשירים החדשים בסדרת ה-Nexus של גוגל אמנם יושקו באופן רשמי רק ב-29 בספטמבר, אך בינתיים, כנהוג בתעשייה, הציד אחר פרטים נמצא בעיצומו, והפעם התוצאה היא חשיפה כמעט שלמה של תצורת ה-6

לא עוד Nexus

ההשקה של שני המכשירים החדשים בסדרת ה-Nexus של גוגל (Google) מעוררת עניין רב. העובדה שהחברה מתכוונת להשיק שני מכשירים ביחד, גרסת 2015 של Nexus 5 ו-Nexus 6, מוסיפה לעניין, כמו גם העובדה ששתי חברות שונות ייצרו את שני המכשירים: LG את ה-Nexus 5 ווואווי (Huawei), לראשונה עבור גוגל, את ה-Nexus 6.

כנהוג בתעשייה ובמדיה שמכסה את תחום הטלפונים, הציד אחר פרטים נמצא בעיצומו, והפעם התוצאה היא חשיפה כמעט שלמה של תצורת ה-Nexus 6 שבדיקות שלו הועלו לאתר של GFXBench, אחת מאפליקציות המבדקים הגרפיות המובילות בתחום.

לפי הדליפה הזו, המכשיר מבית וואווי יגיע עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציה של 2K. המערכת על-שבב תהיה Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm), סביר להניח בגרסה המחודשת שלו, עם שמונה ליבות 64 ביט במהירות של 1.9 ג'יגה-הרץ ובמערך big.LITTLE. זיכרון עבודה יהיה 3 ג'יגה-בייט וזיכרון האחסון המובנה יהיה 24 ג'יגה-בייט.

מעבר לכך המצלמה הראשית מאחור תציע חיישן בגודל של 12 מגה-פיקסל שיכולה לצלם סרטונים באיכות של 4K, והקדמית תהיה בגודל של 8 מגה-פיקסלים. מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד 6.0, או מרשמלו כפי שהיא מכונה.

כזכור, גוגל תכריז באופן רשמי על שני המכשירים ב-29 בספטמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים