סאפ פיתחה אפליקציה שתסייע לפליטים בנבכי הביורוקרטיה הגרמנית

הורדת היישום תהיה ללא תשלום למהגרים ולרשויות, והוא פותח כחלק ממיזם צדקה של החברה ● דובר החברה מסר כי איש מהפליטים או מהממשל עדיין לא הוריד את היישום

סאפ

מפתחי סאפ (SAP) עבדו באחרונה על פיתוח אפליקציה לטלפון חכם, כדי לעזור למהגרים שהגיעו לגרמניה לנווט בנבכי הביורוקרטיה. האפליקציה תסייע להרשמתם של המהגרים על ידי פקידי הממשל תוך שהיא מקלה על שני הצדדים במשימתם.

הורדת האפליקציה תהיה ללא תשלום למהגרים ולרשויות. סאפ דיברה כבר עם גופים ממשלתיים, כדי לראות אם הם יכולים להשתמש באפליקציה. דובר סאפ מסר כי איש מהפליטים או מהממשל עדיין לא הוריד את האפליקציה.

כ-92 אלף מהגרים הגיעו לגרמניה מאז המדינה פתחה את גבולותיה לפליטים, קורבנות מלחמת האזרחים בסוריה. לרובם יש טלפון חכם, כדי לשמור על קשר עם קרובי משפחה, ולקבל מידע על אפשרויות אירוח או ביקורות גבולות.

האפליקציה, שפותחה כחלק ממיזם צדקה של החברה, תאפשר למהגרים למלא נתונים אישיים, פרטים של קרובי משפחה בגרמניה, חינוך וניסיון מקצועי בעבודה. פקידים גרמנים יוכלו לגשת לטופסי ההרשמה ממאגרי מידע ובסיסי נתונים, המאפשרים להם לעקוב אחר הפליטים ולפקח מי עדיין נשאר בארץ.

תרומה לקהילה

גרמניה הרשמית צופה כי 800,000 פליטים יגיעו לשטחה השנה, ואילו פוליטיקאים אחרים העריכו כי המספר יגיע למיליון.

נציבות האו"ם לפליטים מסרה כי עד כה היא גייסה תרומות בסך יותר מ-20 מיליון דולר, מחברות ותורמים פרטיים, כדי לתמוך בפליטים שהגיעו לאירופה, או שהם בדרך אליה, או שהם עדיין נמצאים בסוריה ובמדינות שכנות לה במזרח התיכון.

כך, סאפ הודיעה כי תתרום חצי מיליון יורו למימון פרויקטי אינטגרציה לפליטים בגרמניה. החברה הודיעה כי תשווה תרומה לאלו שיגיעו מעובדיה, שעד כה תרמו 125 אלף יורו. החברה גם תעניק הכשרה מקצועית למאה פליטים בעלי רקע טכנולוגי.

גוגל (Google) כבר תרמה יותר ממיליון דולר לארגוני סיוע בינלאומיים. השבוע ענקית החיפוש הודיעה כי תשווה תרומות אישיות עד 5.5 מיליון דולר, מתוך תקווה לגייס 11 מיליון.

תורמים נוספים הם TripAdvisor, בנקי ההשקעות גולדמן זאקס (Goldman Sachs) וג'יי.פי מורגן צ'ייס (JP Morgan Chase) ואאודי (Audi).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים