מי יהיה מנכ"ל קבוצת יעל?

המעבר של נתי אברהמי לטלדור פתח עוד תפקיד בכיר בענף ● מי עשוי לקבל את הטלפון? מערכת אנשים ומחשבים חקרה ומציעה

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

נתי אברהמי, המנכ"ל הפורש של קבוצת יעל, יתחיל את תפקידו החדש כמנכ"ל טלדור מיד לאחר החגים. בהנהלת יעל ממשיכים לבחון מועמדים שונים שיחליפו אותו – הן מתוך הקבוצה, שמכהנים כיום בתפקידים בכירים בה, והן מועמדים חיצוניים, מנהלים לשעבר שסיימו תפקידים בחברות אחרות וישמחו לקבל הצעות מעניינות.

מבין המועמדים הפנימיים מוזכר שמו של עמית דובר, כיום סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעל. הוא עובד בקבוצה מ-1997, היה בעבר מנהל הטכנולוגיות הראשי שלה ונחשב לבכיר מאוד בה.

מימין: עמית דובר, משה (צ'יקו) יבניאל, אופיר חזות ודני נויברגר

מימין: עמית דובר, משה (צ'יקו) יבניאל, אופיר חזות ודני נויברגר

מועמד פנימי נוסף הוא משה (צ'יקו) יבניאל, המכהן כיום כמשנה לאברהמי וכמנכ"ל החברה הבת IFN. הוא הצטרף לקבוצת יעל ב-2008, לאחר שניהל את חטיבת המובייל של קומברס והיה סגן נשיא באלרון.

עוד מועמד שמגיע מתוך הקבוצה הוא אופיר חזות, סמנכ"ל מיקור-חוץ. חזות הובא על ידי אברהמי לקבוצה לאחר שכיהן כמנהל בכיר ב-IFN וכמנהל אגף שירות לקוחות בסלקום.

מימין: משה בראונר, מאיר עמור, איציק רכלבסקי (שמרכז את ראיונות המועמדים) וספי גלעזר

מימין: משה בראונר, מאיר עמור, איציק רכלבסקי (שמרכז את ראיונות המועמדים) וספי גלעזר

מועמדים חיצוניים

כאמור, הנהלת יעל עשויה להציע את התפקיד למועמד חיצוני. בין השמות האפשריים ניתן למנות את דני נויברגר, שפרש ממנכ"לות EMC לפני כשנה וכיום עוסק ביזמות; ספי גלעזר, שהיה מנכ"ל מלם ולאחר פרישתו הצטרף לקבוצת אמן, כסמנכ"ל סייבר ושירותים; יצחק (במבי) במבג'י, בכיר ביבמ (IBM) ישראל ומי שהיה מועמד להחליף את מאיר ניסנזון, ממתין כבר שנים לכהן בתפקיד בכיר נוסף; ויהושע בקולה, לשעבר מנכ"ל HP ישראל, שמתעקש להצהיר שאינו מעוניין לחזור לתעשייה ושקוע בלימודים, יראה בהצעה מעניינת שעשוי לקבל הזדמנות טובה לחזור לשוק.

מועמד אפשרי נוסף הוא ניר חינסקי, יוצא מיקרוסופט (Microsoft), שעבר לגוגל (Google) וצבר ניסיון רב בתחומי הענן והדיגיטל. עוד שמות שניתן למנות בבורסת השמות הם משה בראונר, לשעבר מנכ"ל EMC וכיום מנהל מגזר פתרונות ליישומים קריטיים; עופר רחום, סמנכ"ל לקוחות במיקרוסופט ישראל, שהתמודד על תפקיד המנכ"ל במקום דני ימין ולא נבחר; ומאיר עמור, לשעבר מנכ"ל CA ישראל, שמסיים תפקיד בימים אלה ומעיד על עצמו שהוא ב-"חופשת שחרור".

מימין: יצחק (במבי) במבג'י, יהושע בקולה וניר חינסקי

מימין: יצחק (במבי) במבג'י, יהושע בקולה וניר חינסקי

את הראיונות מרכז איציק רכלבסקי, נשיא הקבוצה, שכיהן בעבר כמנכ"ל החברה. ביום א' שעבר נצפה רכלבסקי בטקס גזירת הסרט של בית מת"ף החדש, ונראה מסתודד עם בכירים לשעבר ובהווה בענף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים