אמוג'י בלי אפליה

השירות שנתן עד כה להודעות בעיקר צבע צהוב, יתרחב לדמויות בצבעים נוספים ● וגם: נורות שמבריחות פורצים והאם יש ל-CNN משהו נגד מיקרוסופט?

הדמות הישנה והדמויות החדשות של אמוג'י

נראה שבקרוב תופסק האפליה בצבע העור של הדמויות באמוג'י (Emoji), השירות שנתן עד כה בעיקר צבע צהוב לסמסים ולהודעות בווטסאפ (WhatssApp), בפייסבוק (Facebook) ובשירותים אחרים. מעתה ואילך, המשתמש יוכל לבחור את צבע העור של הדמויות שישתמש בהן כרצונו.

ארגון Unicode Consortium, שקובע את הסטנדרטים הבינלאומיים לטקסט ותווים בכל פלטפורמות התוכנה, פרסם טיוטת עבודה לתווי אמוג'י, שכוללת גם פרק גיוון. הפרק מאפשר לבחור צבע עור לדמויות מתוך לוח של חמישה צבעים.

הצבעים החדשים ניתנים ליישום בכל דמויות האמוג'י הקיימות. לפי נייר העמדה, צבע ברירת המחדל ימשיך להיות צהוב, אבל בלחיצה על הדמות הצהובה תופיע מסגרת עם חמש דמויות בצבעים אחרים, שאפשר לבחור מהן, אם רוצים.

החידוש הזה מגיע לאחר ש-Unicode ואפל (Apple), שיוצרות את דמויות האמוג'י ל-iPhone, קיבלו ביקורות על העדר גיוון בצבעי העור של הדמויות. אלפי משתמשים חתמו על עצומה שהוגשה ל-DoSomething.org בתחילת השנה, ובעקבותיה הודיעה אפל כי תעבוד עם Unicode על מנת ליצור את הגיוון.

ואם כבר באמוג'י עסקינן, נראה שיש אנשים שממש אוהבים את השירות: אתר Emojimasks.com הציע מסכות אמוג'י למכירה לקראת חג ההאלווין, שחל ב-31 באוקטובר.

מיקרוסופט נשענת על אפל – ב-CNN

מיקרוסופט (Microsoft) אמנם ניסתה במשך שנים לדחוף לשוק את הדבר הזה שקוראים לו טאבלט, אבל אז הגיעה אפל (Apple) וגנבה לה את ההצגה עם ה-iPad. אחרי שסטיב ג'ובס הכריז על המכשיר החדש, כולם רצו טאבלט – ולא את זה של מיקרוסופט.

Breaking News: ב-CNN, כך נראה, מעדיפים iPad

Breaking News: ב-CNN, כך נראה, מעדיפים iPad

מידע אישי לגמרי, אני יכולה לדווח שה-Surface Pro 3 הוא טאבלט מדהים, הן ברמת העיצוב שלו והן ברמת הביצועים, אבל בכל זאת, לא זוכה בכבוד הראוי לו.

הנה כאן, בתמונה, שדרני ה-CNN שדיווחו על תוצאות הבחירות בארצות הברית השתמשו ב-Surface כמשענת ל-iPad. הם הבהירו היטב איזה מכשיר הם מעדיפים. בתור בעלת Surface Pro 3 "תותחי", עם מעבד Core I 7 ומקלדת אדומה, אני מוכרחה לציין שנעלבתי מאוד…

נורות חכמות שמבריחות פורצים

כבר יש לנו טלפונים חכמים, שעונים חכמים, צמידים חכמים ועוד כהנה וכהנה אלקטרוניקה חכמה. הנה לכם גם נורות חכמות, שלומדות להבריח פורצים. איך? נורות ה-BeON משטות בפורצים, כך שיחשבו שיש אנשים בבית גם כשהוא ריק מדייריו.

הן דומות לחלוטין לנורות רגילות, אבל יש בהן הרבה יותר: הנורות האלה לומדות את תדירות השימוש של המשתמש לאורך זמן, ובהתאם לכך מדליקות ומכבות את עצמן גם אם איש אינו בבית. הגנבים שבחוץ יראו את האורות הנדלקים והנכבים, יחשבו שיש מישהו בבית ויחליטו שחבל על הזמן, מכאן לא תבוא להם הישועה.

הנורות שמראות לגנב מי באמת בעל הבית...

הנורות שמראות לגנב מי באמת בעל הבית…

אבל זה עוד לא הכול: לנורות יש גם סוללת גיבוי, והן מאירות גם כשיש הפסקות חשמל, גם אם באור חלש. הן מצוידות גם בחיישני קול ונדלקות כשפעמון דלת הכניסה מצלצל. כאן לא מדובר בחלק מהניסיון להבריח גנבים, אלא בסתם גימיק נחמד. שימוש נוסף בנורות הוא לצורך אזעקת שריפה. גם במקרה כזה הן יידלקו ויסייעו לדיירים לברוח מהדברים הנדלקים האחרים.

יש להן גם מצב לילה ואפשרות לעמעום חכם, וכן אפליקציה שמספקת אפשרויות שליטה נוספות עליהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים