אפל: שיא הזמנות למכשירי iPhone 6 בלילה הראשון

עקב הביקוש הגבוה נרשמו קשיי גישה לחנות המקוונת של אפל ולחנויות המקוונות של חברות הסלולר, ועל פי הדיווחים אף הושבתה החנות של אפל למשך שעתיים ● הבהלה לתפוח

המכשיר המחופש ביותר. iPhone 6 (יחד עם ה-+6)

גבירותי ורבותי: היסטריה. היקפי ההזמנות מראש למכשירי iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus עולים על אלו שנרשמו בכל ההשקות הקודמות של החברה – על פי הודעה שפרסמה אפל בסוף השבוע. "התגובות למכשירי iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus היו מצוינות, ובלילה הראשון נרשם שיא של הזמנות" על פי ההודעה של אפל (Apple).

עקב הביקוש הגבוה נרשמו קשיי גישה לחנות המקוונת של אפל ולחנויות המקוונות של חברות הסלולר, ועל פי הדיווחים אף הושבתה החנות של אפל למשך שעתיים בלילה הראשון שלאחר ההשקה – הלילה שבין יום ד' ליום ה'. אפל לא מסרה תגובה רשמית לדיווחים על ההשבתה, אך ציינה כי כעת החנות פעילה וניתן להזמין בחנות שבאינטרנט או באפליקציית App Store.

על פי ההודעה שפרסמה אפל במהלך סוף השבוע, זמני האספקה של מכשירי iPhone 6 Plus הם תוך שלושה עד ארבעה שבועות, בעוד שזמני האספקה של מכשירי iPhone 6 הם תוך שבעה עד עשרה ימי עסקים. זמני האספקה הארוכים יותר של מכשירי iPhone 6 Plus מיוחסים, על פי הערכות מסוימות ברשת, לקשיי ייצור שהתגלו ביחס למכשירים הגדולים יותר, עם צג של 5.5 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים