בנק הפועלים יכשיר בנקאים מומחים בהיי-טק; יוסי ויניצקי מונה לראש המערך

הבנקאים יספקו שירות הן בסניפי הבנק בישראל והן בארצות הברית, באמצעות החטיבה הבינלאומית ● ויניצקי הוא בכיר בתעשיית ההון-סיכון הישראלית ומזה 14 שנים שימש כסגן נשיא וכשותף בקרן יוזמה

יוסי ויניצקי, ראש תחום ההיי-טק בבנק הפועלים

בנק הפועלים הודיע על שדרוג מערך השירותים שלו לתעשיית ההיי-טק ועל מינויו של יוסי ויניצקי לראש תחום ההיי-טק בבנק.

ויניצקי הוא בכיר בתחום הון-הסיכון הישראלי מזה 20 שנים. בתפקידו האחרון שימש במשך 14 שנים כסגן נשיא וכשותף בכיר בקרן אתגר, המנהלת 200 מיליון דולר, והיה אחראי על חלק ניכר מהשקעותיה. במסגרת תפקידו איתר ויניצקי הזדמנויות השקעה, ריכז והוביל תהליכי בדיקת נאותות בחברות שונות, ניהל משאים ומתנים וסגר הסכמי השקעה, ליווה חברות במועצת המנהלים בתפקידי יו"ר, דירקטור ומשקיף, וייצג את הקרן בוועדות השקעה של קרנות הפורטפוליו. קודם הצטרפותו לקרן אתגר הוא שימש כמנהל השקעות בכיר בקרן יוזמה וכמהנדס תוכנה.

ויניצקי, נשוי+3, הוא בוגר תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מכונות – שניהם מאוניברסיטת תל אביב. הוא נבחר במשך שלוש תקופות רצופות כחבר במועצת המנהלים של ארגון קרנות הון-הסיכון בישראל.

לצד מינויו של ויניצקי החל הבנק להפעיל צוותים של בנקאי היי-טק ייעודיים המתמחים במתן שירות לחברות היי-טק בוגרות ולסטארט-אפים, הן בסניפים של הבנק בישראל והן במוקדי ההיי-טק החשובים בארצות הברית, בשיתוף החטיבה הבינלאומית של הבנק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים