אלון בן צור, בינת: "ה-IT מצוי בעיצומו של מסע משולב – לעבר הלקוח ולענן"

"רק שילובם של שני צעדים אלה הוא שיביא את הערך העסקי המוכח הנדרש כיום מה-IT", אמר בן צור, מנכ"ל החברה

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. צילום: קובי קנטור

"עולם המחשוב הארגוני מצוי בעיצומו של מסע משולב: המעבר לענן לצד המסע לעבר הלקוח. רק שילובם של שני צעדים אלה הוא שיביא את הערך העסקי המוכח הנדרש כיום מה-IT", כך אמר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים.

בן צור דיבר במסגרת ערב בכירים שערכה בינת ללקוחותיה. האירוע התקיים ביום ה' בבניין החברה ברמת החי"ל בתל אביב, בהשתתפות 1,500 מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים, ונערך זו הפעם העשירית.

לדברי בן צור, "2014 לא הייתה שנה קלה, בגלל ההאטה הכלכלית והמצב הביטחוני הקשה, ששיאו היה בצוק איתן. המבצע הוכיח את חשיבות הטכנולוגיה לביטחון וליצירת יתרון תחרותי". הוא ציין כי "הלקוחות גילו אורך רוח בעת שעשרות מעובדי החברה גויסו בצווי 8 למשימות טכניות. האתגר היה להמשיך ולספק רציפות והמשכיות עסקית בזמן המערכה ללקוחותינו, ובזכות שיתוף הפעולה עימם הצלחנו לעמוד במשימה זו".

"קבוצת רד-בינת, כמו כל עולם ה-IT הארגוני, מצויה במסע לליבו של הלקוח", ציין בן צור. "המסע הטכנולוגי הזה החל בראשית העשור, אז הוא היה מצוי ב-'עידן המידע', ועובר עתה ל-'עידן הלקוח'. בעידן זה הלקוחות הם השופטים, הם שבוחרים, לשבט או לחסד. יש חברות שהצליחו לשנות את מעמדן בשוק כי הן התכווננו לעבר הלקוח. הלקוח מהווה עבורנו מצפן, מתווה דרך. המסע הזה מוכיח, שוב, את חשיבות הטכנולוגיה עבור ארגונים בכל גודל. היא הופכת קריטית ומשמעותית לצורך יצירת ערך ויתרון עסקי".

יהודה זיסאפל, נשיא ויו"ר קבוצת רד-בינת. צילום: קובי קנטור

יהודה זיסאפל, נשיא ויו"ר קבוצת רד-בינת. צילום: קובי קנטור

"מסע טכנולוגי זה מתחבר עם המסע אל הענן", אמר בן צור. "מדובר בצורך אמיתי וישים להמשיך להתייעל ולספק יותר שירותים ויישומים בעזרת ה-IT. מהפכת מחשוב הענן היא המשך מהפכת הווירטואליזציה מהעשור הקודם, המספקת יעילות, זמינות וחיסכון תפעולי, ומוכיחה את המשפט לפיו עבור כוס חלב נוספת אין צורך לרכוש פרה".

בן צור אמר כי "בינת הקימה דטה סנטר מתקדם בהר חוצבים בירושלים בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים. על גבי פלטפורמה זו נציע את שירותי הענן שלנו. עם מעטפת שירותים שתספק גמישות ושקיפות מלאה למשתמשים, Bynet Agility Cloud Platform, אנחנו מספקים לא רק שירותי תשתיות כשירות (IaaS), אלא גם שירותי טלפוניה ו-וידיאו (UCaaS), שכבר זמינים ומיושמים אצל לקוחות, ושירותים מתקדמים נוספים בענן. מערך השירותים בענן של בינת ישולב במעטפות שירותי ענן של חברות עולמיות. בינת חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם CSC, אמזון (Amazon), סיסקו (Cisco) וחברות נוספות. הענן יחל לפעול בנובמבר השנה".

"אנחנו ממשיכים לעבוד במרץ על פרויקט העל – עיר הבה"דים של צה"ל בנגב", אמר בן צור. "העיר צומחת ובשנה הבאה יתחילו לאכלס אותה. שלב התכנון הושלם לפני כמה חודשים ועתה אנחנו בעיצומה של עבודת ההקמה. בינת גאה להיות חלק מההיערכות הלאומית של הירידה דרומה, ותמשיך לפעול בפרויקטים נוספים במסגרת הפעילות הלאומית בדרום".

"גם ברחבי העולם אנחנו רואים ברכה, עם פרויקטים בעולמות התחבורה והניידות בברזיל, דרום אפריקה, בולגריה ועוד", ציין. "העשייה שלנו מלווה בהשקעה בכסף ובהון האנושי, ואנחנו צופים שפעילות זו תלך ותצמח גם בשנה הבאה."

"ממחשבים רבי עוצמה במשרד למחשבים רבי עוצמה בטלפון הנייד"

יהודה זיסאפל, נשיא ויו"ר קבוצת רד בינת, אמר כי "בעבר הפעלנו מחשבים אישיים רבי עוצמה במשרד. כיום, לכל אחד יש מחשב רב עוצמה בטלפון הנייד. בקרוב, כמות האפליקציות שעל הסלולר תהיה גדולה יותר מזו שבמשרד. שינוי טכנולוגי זה יזניק את הצורך בשירותי תקשורת ומחשוב. יש פיגור בהיקף מתן השירותים על ידי ה-IT וכעת זה הזמן לשנות מצב זה. נמשיך להשקיע בפיתוח ובמיכון התקשוב, נאיץ את הבנייה של הקבוצה".

בהמשך הערב הופיעה יהודית רביץ, שאירחה את עברי לידר ואברהם טל. בין המנמ"רים שנצפו באירוע: מיכאל רוף, רשות שדות התעופה; רמי סרטני, אלתא; אשר רשף, לאומי קארד; טל נתנוביץ', סולל בונה; חן עמרם, אגד; רימון לוי, מכללת ספיר; גדעון נתנאל, הביטוח הלאומי; איקו חסון ושמואל צוקר, מינהל הרכש במשרד הביטחון; עדית שרויטמן, קוקה קולה (Coca Cola); סיגל רגב-רוזנברג, קופת חולים מאוחדת; דודי אבני, צים; וגדי הולדנברגר, אודיוקודס. עוד נצפו בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל; דני נויברגר, המנכ"ל הפורש של EMC ישראל; ורועי זיספאל, מנכ"ל רדוור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים