טלדור חתמה על הסכם הפצה ראשי עם Zuznow

התאמת אפליקציות web למובייל הפכו למהלך מחויב המציאות, עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שממשיך ועולה עם הזמן ● הפלטפורמה משלבת מנוע אוטומטי ומנוע ידני; המנוע האוטומטי מייצר התאמה אוטומטית 24/7 ובזמן אמת של כל דפי ה-HTML של האפליקציה הקיימת לכלל גדלי המסכים והערוצים השונים

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור

טלדור, באמצעות קבוצת מערכות, חתמה על הסכם הפצה עם הסטארט אפ הישראלי Zuznow. במסגרת זו, תשווק טלדור את המוצר באמצעות מפיצי המשנה, ותקדם את חברת ההזנק הישראלית בעלת הפתרון הייחודי להתאמת אפליקציות web לגלישה רב ערוצית- כולל סמארטפונים, טאבלטים וכן אפליקציות היברידיות (Hybrid apps) להורדה מה- Google Play וה- .Appstore טלדור זיהו את הפוטנציאל הרב שבפתרון החדשני, היחיד בארץ שמהווה One Stop Shop להקמת אפליקציות מובייל (המונגשות ב- web או בחנויות להורדה) עבור חברות אנטרפרייז, תוך חיסכון בפיתוח יקר, בזמן עבודה, בתחזוקה ו רכישת  רישוי מחדש.

התאמת אפליקציות web למובייל הפכו למהלך מחויב המציאות, עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שממשיך ועולה עם הזמן. תהליך התאמה בכלים המוכרים היום, הוא ארוך ויקר; לדוגמה, הקמת אתר חדש In house" היא אופציה הדורשת תשומות כלכליות, כוח אדם וידע מקצועי. Zuznow מקצרת עבור הלקוח את תהליך התאמת אפליקציות הדסקטופ למובייל באופן משמעותי, מאחר והיא עושה שימוש במנוע אוטומטי המייצר responsive לאתרים קיימים וחדשים באופן אוטומטי. מערכת Zuznow איננה תלויה בפלטפורמה בה פותח האתר ולא זקוקה לחיבורי API. לZuznow פלטפורמה משלה, הפועלת על שכבת תוצר ה- HTML בלבד ולכן לא מהווה סיכון לאבטחת מידע.

הפלטפורמה כאמור משלבת מנוע אוטומטי ומנוע ידני; המנוע האוטומטי מייצר התאמה אוטומטית 24/7 ובזמן אמת  של כל דפי ה-HTML  של  האפליקציה הקיימת לכלל גדלי המסכים והערוצים השונים; המנוע הידני, המבוסס על ממשק משתמש לאנשי web מאפשר ביצוע קסטומיזציה של התוצר האוטומטי לפי צרכי הלקוח הספציפי. שילובם של שני המנועים חוסך ללקוח למעלה מ-90% מתהליך התאמת האתר למובייל, הן בשלבי ההקמה והן במהלך התחזוקה.

לדברי נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, "אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם Zuznow . כחברת IT מובילה, איתרנו את הצורך בפתרון כזה בשוק. עקב ייחודו ופשטותו של הפיתרון, מוכיחה 'Zuznow את נחיצותה במציאות הניידת של היום. החתימה עם 'Zuznow' היא חלק מחזונה של טלדור להעניק ללקוחותיה את כלל פתרונות העולם הדיגיטלי תחת קורת גג אחת, וכן מהלך המיועד לקדם ולחשוף חברות סטארט אפ ישראליות מצטיינות, אשר ביכולתן לתרום משמעותית לעולם ה-IT, כדוגמת User1st בתחום הנגשת אתרי אינטרט, ו-Quicklizard בתחום התמחור אונליין.  Zuznow כבר הוכיחו את נחיצותם בשוק, ולראייה, למעלה מ- 40 מערכות web של חברות אנטרפרייז כדוגמת:  בנק דיסקונט, כלל ביטוח, כלכליסט, ביזפורטל, פתאל ועוד, כבר עושות שימוש בפלטפורמה של Zuznow, להשגת הנגשה רב-ערוצית אפקטיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים