צפו: קונדואיט מאתגרת את צ'ק פוינט, Wix ו-Waze

אנשי קונדואיט מתכוננים לתרומה שלהם לקמפיין ה-ALS

חברת האינטרנט הישראלית קונדואיט הצטרפה לשורה ארוכה של חברות ישראליות ואנשים פרטיים שקיבלו על עצמם את אתגר ה-ALSicebucket. אלא שבניגוד לכל הישראלים והחברות הישראליות ששפכו על עצמם דליי מי קרח או תרמו לארגון ה-ALS האמריקני, החליטו בקונדואיט כי כחלק מערכיה כחברה ישראלית הפועלת בארץ ומעורבת בקהילה, מעדיפים העובדים והחברה לתרום לארגון ה-ALS הישראלי, כדי לקדם את המחקר על המחלה בארץ.

קונדואיט התארגנה בשיתוף פעולה עם חברות תעשייתיות, כמו כתר, שתרמה את דליי המים, IceIsrael, שתרמה קרח, ו-PicPong, שתרמה את השילוט והחולצות לעובדי החברה.

באירוע המוני שהתקיים במשרדי קונדואיט, בנוכחות מנכ"ל החברה, רונן שילה, ומנכ"לית ארגון ALS ישראל, אפרת כרמי, שפכו על עצמם 270 מעובדיה דליי מי קרח. בתחילת האירוע אמרה כרמי: "קונדואיט היא החברה הראשונה והיחידה שהתארגנה כחברה כדי לתמוך בנו. התרומה תעזור לנו להמשיך ולסייע לחולים בנקודת השפל בחייהם".

שילה אמר, לפני אתגר מי הקרח והעברת ההמחאה לידי כרמי: "אנחנו רוצים להתחיל מסורת של העברת האתגר (לתרום ל-ALS ישראל) לחברות אחרות. אנחנו מאתגרים את צ'ק פוינט (Check Point) ואת המנכ"ל שלה, גיל שוויד, את Wix ואת המנכ"ל שלה, אבישי אברהמי, ואת Waze ואת המנכ"ל שלה, נעם ברדין".

אנשי קונדואיט מתכוננים לתרומה שלהם לקמפיין ה-ALS

אנשי קונדואיט מתכוננים לתרומה שלהם לקמפיין ה-ALS

בקונדואיט נרטבו למען החולים במחלה חשוכת המרפא - והעבירו את האתגר הלאה. האם צ'ק פוינט, Wix ו-Waze ייעתרו?

בקונדואיט נרטבו למען החולים במחלה חשוכת המרפא – והעבירו את האתגר הלאה. האם צ'ק פוינט, Wix ו-Waze ייעתרו?

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים