אינטל מציגה עוד מעבד מסדרת Xeon

אחד המאפיינים החדשים של מעבדי ה-Xeon מסדרת E5-2600 v3 היא היכול לנטר את מערכת זיכרון המטמון כדי לבצע איזונים, לפי צורך, בעומסי העבודה ● המעבדים יווצעו במחירים שנעים בין 295 ועד 1,723 דולרים

15 דולרים של תהילה. Intel

אינטל (Intel) השיקה סדרה חדשה של מעבדי Xeon אותם היא מייעדת לעבודה במרכזי נתונים וכן בשרתים שמיועדים לעבודה עם BigData. הסדרה החדשה, Xeon E5-2600/1600 v3, בנויה על ארכיטקטורת ההאסוול (Haswell) של החברה. היא אמורה לפי אינטל לספק ביצועים משופרים עד פי שלושה בהשוואה לדור הקודם של המעבדים במשפחה הזו, וזאת מעבר לחסכון ניכר בצריכת אנרגיה. צריכת אנרגיה נמוכה יותר אמורה לעזור להורדת ההוצאות השוטפות במרכזי נתונים. בנוסף מציעה הסדרה החדשה אבטחה מובנית משופרת.

בעזרת המעבדים החדשים מקווה אינטל להגדיל את טביעת הרגל שלה בתחום השרתים המיועדים לתחום הביג-דאטה, ובמיוחד לאור מבט קדימה לעבר 'האינטרנט של הדברים'. אינטל צופה שעד שנת 2020 יהיו יותר מ-50 מיליארד מכשירים שמחוברים לאינטרנט, מכשירים שייצרו כמויות עצומות של מידע, והחברה רוצה שיותר שרתים המבוססים על מעבדיה יהיו בין אלה שאוספים, מאחסנים, מעבדים ומעבירים את המידע הזה לפי צורך.

אחד המאפיינים החדשים של מעבדי ה-Xeon מסדרת E5-2600 v3 היא היכול לנטר את מערכת זיכרון המטמון כדי לבצע איזונים, לפי צורך, בעומסי העבודה. בנוסף הם כוללים חיישנים מיוחדים שבודקים את זרימת האוויר ואת הטמפרטורה כדי לאפשר לספק נתונים שיוכלו לעזור למנהלי המערכות לבדוק פעולה תקינה ואי גרימת נזק למעבדים עצמם.

המעבדים תומכים בוירטואליזציה משופרת שיכולה, לפי החברה, לתמוך במספר גדול ב-70% של שרתים וירטואליים בהשוואה לדור הקודם, וכן לספק רוחב פס יותר לזיכרון באמצעות תמיכה בזיכרון החדש DDR4. רשימת המעבדים החדשים במשפחת ה-E5-2600 v3 כוללת 26 מעבדים שונים במחירים שנעים בין 213 ל-2,702 דולרים, במכירה של אלף יחידות. תחנות עבודה המבוססות על ה-E5-1600 v3 יכולות להכיל עד 6 מעבדים בו זמנית, והם יוצעו במחירים שנעים בין 295 ועד 1,723 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים