תוכן שיווקי

מדיין – העיר השנייה בגודלה בקולומביה – נבחרה לעיר החדשנית בעולם בזכות פתרונות של Software AG

09/09/2014 12:52
זוכת מצוינות. Software AG

פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים והאינטגרציה (webMethods) של Software AG מסייעת לתושבי מדיין ליהנות משלל שירותים מוניציפליים ומקדמת צמיחה כלכלית בעיר. חברת Software AG הודיעה על הטמעה מוצלחת של פלטפורמת webMethods במדיין, העיר השנייה בגודלה בקולומביה, אשר זיכתה אותה לאחרונה בתואר "העיר החדשנית של השנה".

בעיר מדיין, בה מתגוררים למעלה מ-3.5 מיליון תושבים, נעשו בשנים האחרונות השקעות גדולות בתחום התשתיות כחלק מחזון להפוך לעיר לדוגמא עד שנת 2030 באמצעות מערכות מחשוב מוכוונות תושבים. כחלק ממהלך זה הטמיעה העיריה את פלטפורמת webMethods של Software AG לאוטומציה של תהליכים עסקיים ואינטגרציה לחיבור בין ממשק השירותים של התושבים לתהליכים אוטומטיים. המערכת אף משלבת מערכותIT  קיימות עם מידע גיאוגרפי מרחבי העיר.

באמצעות פלטפורמות Software AG מדיין מציעה לתושביה מערכות מקוונת להגשת בקשות, תלונות ותביעות, שהינן חלק מהתוכנית לקידום ממשל זמין של ממשלת קולומביה. שיתוף התושבים בתהליך התחדשות העיר נעשה באמצעות פלטפורמת שירותים דיגיטלית חדשה המאפשרת לכל התושבים לפתוח עצומות, בקשות ותלונות לעירייה בצורה מקוונת, דרך מכשירים ניידים או פנים אל פנים, ולעקוב אחר התהליך עד סיומו. הבקשות יכולות להיות בכל נושא הקשור לזכויות החוקיות, או לשירות הניתן לכל תושב, וכן רעיונות לשיפור השירותים. מאז סיום הטמעתן של המערכות ב-2011 גדל מספר בקשות המטופלות פי 10 לקרוב ל-90 אלף בקשות בשנה, עם אפשרות להתרחבות בצורה נוחה וקלה גם בהמשך.

כתוצאה מכך, זכתה נבחרה מדיין על ידי וול סטריט ג'ורנל , Citi ו-  Urban Land Institute בתואר "העיר החדשנית של השנה". העיר נבחרה לתואר זה בזכות פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי הניידות והקיימות הסביבתית שהופעלו בה אשר תרמו להתחדשות עירונית, צמיחה עסקית בעיר ושיפור הביטחון הסוציאלי של תושביה. העיר אף זכתה בציון לשבח מהאו"ם על מגוון מערכי התחבורה המוצעים כיום לתושביה אשר קיצרו את הנסיעות ממספר שעות לדקות בודדות, והנגישו מקורות תעסוקה ובתי ספר לקהילות רבות שהיו מבודדות עד כה.

"במגזר הממשלתי המעבר לארגון דיגיטלי חייב להיות מדורג, וחייב לאזן בין צרכי האזרח לבין עובדי הרשות ואף אילוצים פוליטיים", אמר גבריאל ורנר, מנהל תכנון IT בעיריית מדיין. "כדי להתמודד עם אתגרים אלה היה צורך בתשתית IT גמישה אשר יכולה למנף את ההשקעות הגדולות שביצענו לאורך שנים. חיפשנו תשתית קלה להטמעה עם החזר ברור על ההשקעה – ואת כל זה סיפקה Software AG".
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "אנו שמחים שהצלחנו לסייע לעיר מדיין ביצירת איכות חיים טובה יותר לתושביה. מדיין הינה דוגמא מצוינת לניצול נכון של כלי תוכנה כדי לחולל שינוי מהותי, צמיחה כלכלית והזדמנות שווה באמצעות שירותים הזמינים לכל התושבים. המערכת מעבדת למעלה מ-7,500 בקשות מדי חודש והעובדה שהתושבים יודעים להעריך את תרומתה הרבה, הינה ההוכחה הטובה ביותר להטמעה המוצלחת".

אירועים קרובים