תוכן שיווקי

לקראת אירוע ALGOTRADING נובמבר 2014

08/09/2014 18:19
STOCKS-FILTER

STOCKS-FILTER פותח בישראל כמערכת אלגוטריידינג  .מטרת הפיתוח הייתה לבחון את התנהגות  מחירי המניות במספר בורסות בעולם. נושא זה היה בפרס הנובל לכלכלה  2013  בין שני חתני פרס הנובל –רוברט שילר  ויוג'ין פאמה .

תוכנת אלגוטריידינג מנסה להשיג תשואה יותר ממדדי הייחוס  .בפרס הנובל הייתה מחלוקת אם תוכנה כזו תשיג תשואה מעל מדדי הייחוס  .התוכנה קולטת נתונים של מחירי מניות מבורסות העולם מספק נתונים עולמי WWW.ERIS.EU  שהסניף שלו בבלגיה נותן שירות לישראל .אלגוריתם  האלגוטריידינג מישראל  מומש על ידי  מתכנתים  בבית תוכנה באוקראינה p-product.com  בשפת תכנות C #  על מחשב WINDOWS  .

מניות שסוננו על ידי אלגוריתם האלגוטריידינג נקנו על ידי שליחת פקודת קנייה למערכת של ענק בנקאות המניות INTERACTIVEBROKERS.COM  שהוא עצמו נסחר בבורסת ארה"ב NASDAQ . הבחירה ב INTERACTIVEBROKERS.COM  הייתה בגלל שדרכם ניתן לקנות מניות בבורסות של כל יבשות העולם ובעמלות זולות .בנוסף הם היו אחד מ 4 הברוקרים האמריקאים שנסחרים עצמם בבורסה בארה"ב -וניתן לראות כל רבעון את יציבותם הפיננסית בדוחות שלהם לבורסת ארצות הברית.
WWW.STOCKS-FILTER.COM חשף בפני INTERACTIVEBROKERS.COM  מארה"ב את היכולת של אנשי האלגוריתמים והתוכנה בישראל . אני מקווה שבנקים זרים יפתחו בישראל מרכזי פיתוח תוכנה לאלגוטריידינג כשם שיש מרכזי פיתוח תוכנה לחברות הי טק אמריקאיות.אני גם מקווה שבורסת תל אביב תשיק קו נתונים חינמי  עבור  מפתחי אפליקציות אלגוטריידינג בישראל .לגבי פרס הנובל בכלכלה שסביבו פותח WWW.STOCKS-FILTER.COM  כמחקר פרטי שלי – אני מקווה שחתני פרס הנובל  לכלכלה –רוברט שילר  ויוג'ין פאמה יגיעו לישראל לארוע האלגוטריידינג של אנשים ומחשבים.

 

אירועים קרובים