ברודקום הכריזה על מודם משולב חדש

על פי החברה שבב חדש זה אמור לשפר את מהירות הורדת התוכן באמצעות WiFi ובלוטות'

Broadcom

ברודקום (Broadcom), מהיצרניות המובילות בעולם בתחום שבבי התקשורת, הכריזה על מודם משולב חדש שלי החברה מספק את הביצועים הטובים ביותר כיום בשוק לתקשורת WiFi בתקן 802.11ac וכן לתקשורת קצרת טווח באמצעות בלוטות'.

המודם, BCM4358 תומך בקליטה ושידור מרובה ערוצים (MIMO), והוא מיועד ליצרני טלפונים חכמים וטאבלטים המבקשים להציע שירות WiFi איכותי במיוחד, וזאת לצד היכולת לספק מיקומים מדויקים גם בתוך מבנים סגורים, בדיוק של עד מטר אחד – טכנולוגיה שמבוססת על RTT (ר"ת של Round Trip Time) בדיוק גבוה.

לפי החברה שבב חדש זה אמור לשפר את מהירות הורדת התוכן באמצעות WiFi ובלוטות' ב-100%, וכן לאפשר לחיבור למספר רב של התקני WiFi ובלוטות' בו זמנית בלי לחשוש שהשראות יפגמו בהזרמת הנתונים שעוברים בערוצים.

"השילוב של Wi-Fi מהדור החמישי ו-X2 MIMO2 מאפשר לנצל את מלוא הפוטנציאל של הטלפונים החכמים והטבלטים של ימינו. טכנולוגיות אלו הופכות לדרישת קישוריות מינימאלית בהתקנים הניידים היקרים," אמר דייוויד רקר, מנהל בכיר בחטיבת הקישוריות האלחוטית של ברודקום. "עם ה-BCM4358, אנו מתמודדים עם הפרעות רדיו קריטית הנובעות מהשראה תוך הצבת רף חדש לביצועים המשקפים את מחויבותה המתמשכת של ברודקום להיות הראשונה שתשיק את הפתרונות בעלי העוצמה הרבה ביותר בשוק".

המודם החדש תומך בחלונות, אנדרואיד וכן ב-Chrome OS, מערכת ההפעלה לענן של גוגל (Google). קצב העבודה המרבי שלו עומד על 867 מגה-ביט/לשנייה בשכבה הפיזית, בערוץ עבודה של 80 מגה-הרץ.
ה-BCM4358 נמצא כעת בייצור ויסופק לשימוש בהתקנים ניידים שיצאו לשוק ברבעון השלישי של 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים