ICQ מתרחבת ברוסיה: תשיק מוצר משותף עם מנוע החיפוש Yandex

המוצר, פרי פיתוח ישראלי, מותאם לצרכי הקהילה הרוסית ויאפשר חיפוש מתקדם וצפייה בתכנים שונים אשר יסופקו על ידי Yandex ● שרגא מור, סמנכ"ל ICQ: "גרסת Yandex-ICQ תאפשר לנו לספק לקהל המשתמשים הרוסי מוצר תקשורת איכותי, הכולל עדכוני חדשות, מוצרי חיפוש ושירותים נוספים"

ICQ השיקה מוצר משותף עם מנוע החיפוש הרוסי Yandex. המוצר החדש, אשר פותח בישראל, יאפשר למשתמשי ICQ להקליד שאילתות חיפוש ב-Yandex ולקבל מידע תוך כדי שיחה. בנוסף, הוא יאפשר לצפות בתכנים שונים כגון עדכוני חדשות, מזג אויר, בלוגים ועוד, אשר יסופקו על ידי Yandex.

השקת המוצר מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה של ICQ לספק את כל צרכי המשתמשים במרכז תקשורת כולל. Yandex-ICQ פותח והותאם במיוחד עבור צרכי הקהילה ברוסיה, המחפשת את כל אפשרויות התקשורת הבסיסיות במקום אחד. Yandex הוא מנוע החיפוש המוביל ברוסיה, ועל פי דירוגי קומסקור ו-TNS, כ-80% מכלל גולשי האינטרנט במדינה משתמשים בו, כמו גם בשירותים נוספים שהאתר שלו מספק.

שרגא מור, סמנכ"ל ICQ: "אנו גאים להיות אחד המותגים המובילים בשוק הרוסי. עם קהל של מיליוני משתמשים, שירות המסרים המיידים שלנו מהווה מוקד משיכה גם למותגים נוספים. שיתוף הפעולה עם Yandex הוא אך טבעי לחיזוק היצע המוצרים והשירותים למשתמש. גרסת Yandex-ICQ, שתושק בשפה הרוסית, תאפשר לנו לספק לקהל המשתמשים הרוסי מוצר תקשורת איכותי הכולל עדכוני חדשות, מוצרי חיפוש ושירותים נוספים המותאמים לצרכיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים