קומסיין הטמיעה פרויקט חתימה אלקטרונית בכביש 6; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

הלקוחות שנוסעים בכביש יוכלו לקבל מעתה את החשבוניות שלהם באי-מייל, באמצעות מערכת קומסיין טראסט, שפותחה על ידי קומדע ● בכך, מצטרפת דרך ארץ, שמפעילה את כביש 6, לשורה של חברות במשק, בהן בזק, הוט ופלאפון, שעושות שימוש בחתימה אלקטרונית

אלפי לקוחות חברת דרך ארץ המפעילה את כביש 6 יוכלו מעתה לקבל חשבוניות עם חתימה אלקטרונית, במקום החשבונות מנייר שקיבלו עד כה. החשבוניות יישלחו לתיבת האי-מייל שלהם. המהלך מתאפשר לאחר פרויקט שביצעה בחברה קומסיין, שהיא הגורם המאשר הרשמי של מדינת ישראל לחתימות אלקטרוניות. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

עם השקת הפרויקט, הצטרפה דרך ארץ לשורה ארוכה של גופים בישראל ששולחים חשבוניות אלקטרוניות באמצעות מערכת קומסיין טראסט, שפותחה על ידי קומדע, בהן בזק, הוט, סלקום, פרטנר ופלאפון. בקרוב תיישם החברה את מערכת החשבוניות האלקטרוניות בפרויקט המנהרה בחיפה.

כביש 6 נועד לחבר את החלק הדרומי של הישראלי עם חלקה הצפוני. הכביש מתחיל כיום ליד בר שבע ומסתיים לא הרחק ממחלף אליקים, בואכה יקנעם. על פי התכנון, בסופו של דבר, יהיה אורך הכביש כ-250 ק"מ, כאשר הנקודה הצפונית ביותר שלו תהיה ליד שלומי שבצפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים