ג'נסיס קיבלה מהמדען הראשי מענק בסך 3.5 מיליון שקלים

החברה, שעוסקת בשוק המודיעין הקומינטי, תשקיע את הכספים בהמשך המחקר, הפיתוח והשיווק שהיא מבצעת ● מדובר במענק שני שקיבלה ג'נסיס מהמדען הראשי בשנה האחרונה ● פיני בירמן, ממקימי: "השוק שלנו הולך ומתרחב, בעיקר בתחום טכנולוגיית הסלולר. ההקצאה שקיבלנו תסייע להמשך פיתוח מוצרי המדף שהתחלנו לייצר, על מנת לספק לשוק מענה מיידי ומהיר למציאות התקשורת המשתנה"

ג'נסיס, חברה המפתחת תוכנות מדף בתחום מודיעין תקשורת, קיבלה מהמדען הראשי במשרד התמ"ת מענק בשווי 3.5 מיליון שקלים. מדובר במענק השני שקיבלה החברה מהמדען הראשי בשנה האחרונה. הסכום יוצע בהמשך המחקר, הפיתוח והשיווק המבוצעים על ידי החברה.

החברה מספקת פתרונות בתחום הקומינט – COMmunication INTelligence – משמע מודיעין המופק מאותות תקשורת לתעשיית הלוחמה האלקטרונית. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיית הסלולר, הפכו תקשורת הסיגנלים והמודיעין מתקשורת זו למבוקשים עוד יותר, לא רק בקרב גורמים צבאיים אלא גם בקרב רשויות האכיפה, ארגוני ביטחון פנים וסוכנויות ביון. מוצרי ג'נסיס מאפשרים ניתוח אותות תקשורתיים לצורך בניית תמונת מצב של הזירה, וזאת באמצעות מודיעין המופק ממדידות בלבד ללא צורך בהאזנה לשיחות.

מנהלי ויזמי ג'נסיס הם פיני בירמן, יוצא יחידת עילית-טכנולוגית בחיל המודיעין ומזוכי פרס ביטחון ישראל, וטלה כהן, מנהלת ומפתחת מערכות מודיעין ביטחוניות. בין לקוחות ג'נסיס נמנים רבים ממפעלים בתעשייה הביטחונית בארץ, ובימים אלו מרחיבה החברה את פעילותה בעולם. קבוצת ג'נסיס מונה שתי חברות – אחת מהן היא זו שעושה את הפרויקטים והשנייה, Genesis EW, היא שקיבלה את המימון מהמדען הראשי. עד עכשיו הושקע בחברה סכום של יותר מ-14 מיליון שקלים.

לדברי בירמן, "שוק המודיעין הקומינטי, בעיקר בטכנולוגיית סלולר, הולך ומתרחב בקצב מסחרר. ככל שגדל השימוש בתקשורת מבוססת סיגנלים, כמו סלולר, רדיו ותקשורת לוויינית, כך גדלה כמות המודיעין שניתן להפיק מתקשורת זו, והביקוש למערכות מודיעין כאלה רק הולך וגובר". הוא הוסיף, כי "ההקצאה שקיבלנו מתקציב המדען תסייע לנו בהמשך פיתוח מוצרי המדף שהתחלנו לייצר, על מנת לספק לשוק מענה מיידי ומהיר למציאות התקשורת המשתנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים